Blogi
Kohtaamisissa paljastat asenteesi
Kohtaamisissa paljastat asenteesi... Lue lisää
Iskikö SoMe-ahdistus?
Ei ihme. Tänä päivänä tarjolla on jos jonkinlaista kanavaa. Juuri kun Facebook, Twitter ja LinkedIn alkaa olla edes jollakin tavalla hyppysissä, uutta pukkaa.... Lue lisää
Käytä tilaisuutesi hyvin
Pirstaleisessa, hektisessä ja monikanavaisessa maailmassa aika on kortilla Menestyäksemme omassa työssämme meidän tulee hakea tietoa aiempaa laaja-alaisemmin... Lue lisää
Verkostojen voima on lyömätön
Nostakaamme malja tapahtuma-alan menestykselle!... Lue lisää
Tapahtumamarkkinoinnin 10 trendiä vuodelle 2015
Päätin listata omat näkemykseni vuoden kuumista tärpeistä tapahtumapuolelta.... Lue lisää
Elämyksestä ikuinen muistijälki
Yksinkertaisuudessaan yksi hyvä ja toimiva elämys tapahtumassa riittää kantamaan pitkään.... Lue lisää
The events business in Finland is doing great – let’s celebrate!
Tapahtuma-alalla on syytä juhlaan! Ammattilaiset parrasvaloihin nostava Evento Awards huipentuu 25.3. järjestettävään palkintogaalaan.... Lue lisää
Älä ainakaan -lista tapahtumajärjestäjälle
Tapahtumajärjestäjä voi helposti unohtaa yksityiskohtien hiomisen keskittyessään tapahtuman pääasioiden toteuttamiseen.... Lue lisää
Tapahtumien tuloksellinen jälkihoito
Jälkihoito on olennainen osa tuloksellista tapahtumamarkkinointiprosessia, ja siihen tulisi varata riittävästi aikaa, ajatuksia ja resursseja.... Lue lisää
Käytä aistejasi - ole nälkäinen
Mitä sirpaleisemmaksi tapahtumakenttä hajoaa, sitä tärkeämpää on pohtia, mihin ja miten käytämme aikamme. Mitä lisäarvoa osallistuminen tuo? ... Lue lisää
What makes you rock?
Yrityspukeutuminen on joka päivä tärkeä osa yritysimagoa ja yrityksen viestintää. Asiakaskohtaamisessa asiakas on skannannut yrityksen edustajan jo ennen kuin hän on ehtinyt sanoa sanaakaan... Lue lisää
4P tapahtumiin – helppo ja hyvä työkalu!
Kollegani Scott Schenker on luonut mielenkiintoisen työkalun, joka auttaa saamaan mahdollisimman paljon irti tapahtumista.... Lue lisää
Mä vihaan somea
Mä vihaan somea Jep, tämän kuulin vuoden 2014 Kongressimessujen käytävällä messukävijän suusta, kun yritin kertoa sosiaalisen median merkityksellisyydestä tapahtumien suunnittelussa.... Lue lisää