Blogi

Kohtaamisissa paljastat asenteesi... Lue lisää

Ei ihme. Tänä päivänä tarjolla on jos jonkinlaista kanavaa. Juuri kun Facebook, Twitter ja LinkedIn alkaa olla edes jollakin tavalla hyppysissä, uutta pukkaa.... Lue lisää

Pirstaleisessa, hektisessä ja monikanavaisessa maailmassa aika on kortilla Menestyäksemme omassa työssämme meidän tulee hakea tietoa aiempaa laaja-alaisemmin... Lue lisää

Nostakaamme malja tapahtuma-alan menestykselle!... Lue lisää

Päätin listata omat näkemykseni vuoden kuumista tärpeistä tapahtumapuolelta.... Lue lisää

Yksinkertaisuudessaan yksi hyvä ja toimiva elämys tapahtumassa riittää kantamaan pitkään.... Lue lisää

Tapahtuma-alalla on syytä juhlaan! Ammattilaiset parrasvaloihin nostava Evento Awards huipentuu 25.3. järjestettävään palkintogaalaan.... Lue lisää

Tapahtumajärjestäjä voi helposti unohtaa yksityiskohtien hiomisen keskittyessään tapahtuman pääasioiden toteuttamiseen.... Lue lisää

Jälkihoito on olennainen osa tuloksellista tapahtumamarkkinointiprosessia, ja siihen tulisi varata riittävästi aikaa, ajatuksia ja resursseja.... Lue lisää

Mitä sirpaleisemmaksi tapahtumakenttä hajoaa, sitä tärkeämpää on pohtia, mihin ja miten käytämme aikamme. Mitä lisäarvoa osallistuminen tuo? ... Lue lisää

Yrityspukeutuminen on joka päivä tärkeä osa yritysimagoa ja yrityksen viestintää. Asiakaskohtaamisessa asiakas on skannannut yrityksen edustajan jo ennen kuin hän on ehtinyt sanoa sanaakaan... Lue lisää

Kollegani Scott Schenker on luonut mielenkiintoisen työkalun, joka auttaa saamaan mahdollisimman paljon irti tapahtumista.... Lue lisää

Mä vihaan somea Jep, tämän kuulin vuoden 2014 Kongressimessujen käytävällä messukävijän suusta, kun yritin kertoa sosiaalisen median merkityksellisyydestä tapahtumien suunnittelussa.... Lue lisää